måndag 6 oktober 2008

Loppisfynd och hösttankar!

Jag älskar hösten,vackra färger och frisk härlig luft,regniga dagar får man vara inne och ha det mysigt, tända ljusen och bara mysa! Det är inte så stora krav som på sommaren då har man väntat hela vintern och listan är lång på vad man vill göra och det ska bli så bra och minnesvärt och lyckligt och om det inte blev det denna sommar, såååå nästa dåååååååå,då ska det bli bra!
Bara lite tankar,när jag sitter här med höstsnuva och lite feber men ändå älskar hösten! Tänkte visa er mina senaste loppisfynd,hade sån himla tur med dom gamla trådrullarna dom fanns i ett rum på en loppis där man kunde fylla ett helt ölflak för 50 kr, mina ögon lyste när jag fick se dom!
Tack för alla besökare på min sida,ska försöka bli bättre på att göra inlägg lite oftare, är så roligt att läsa era kommentarer och tankar!
Katarina

5 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jättefina saker du köpt, och vacker bakgrund på din blogg, den har jag också haft..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Gårdsromantik sa...

Wow!

Vilken fantastisk loppis!
Där hade jag gärna shoppat loss!

Kram Maud

Lallis - liv och leverne sa...

Vilka fina köp:)
jag kommer gärna tillbaka till dig flre gånger. Härlig blogg!
Kram Lallis

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din gulliga kommentar!

Ha det GOTT du också!

KRAM, Jenny

<3

C De-sign sa...

Hej VILKA LOPPISFYND!!!! fantastiskt! Hösten är nu här......idag har det varit en riktigt kulen, mulen höstdag...nu är det dags att tända en massa ljus!!! Ha det så bra! Kramar fr C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...