tisdag 2 juni 2009

EN LITEN DIKT

Är det sant, är det verkligt, är det på riktigt Är det min tur att känna sann LYCKA Är det till mig du skiner upp och ögonen dina glittrar Du pratar snabbt och entusiastiskt om allt som DU OCH JAG ska göra om framtiden som är VI Jag känner mig fri från alla sorger i världen
Nu är det väldigt länge sen jag gjorde nåt inlägg.....anledningen är att jag är så otroligt kär sådär galet helt underbart förälskad!!! Det är som att han är den jag väntat på hela livet,allt stämmer så bra och kan ni tänka han har mer shabby chic pynt hemma än vad jag har....Är det inte otroligt....VI ÄR GJORDA FÖR VARANN!! Sen är han väldigt duktig på att snickra,vilket team...han snickrar jag textar och målar. Vi är snart färdiga med sängborden,bild kommer snart! Kram på er alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt att vara förälskad, då förstår jag att du TINDRAR mycket mera...GRATTISKRAMAR

Himlarum sa...

Hej!!!
Åh, så underbart det låter att vara så kääääär!!! Jag blir alldeles varm i hjärtat...
Tack, söta du, för besök och go´ kommentar hos mig! Jättekul att kika in hos dig! Så mycket fint du har och gör!!!
Stor kram på dig!

Ann-Helen

Dorthe sa...

Hejsa!!!
Hvor lyder det bare skønt:-)
Har sådan tænkt på dig, efter dit indlæg om fibromyalgi.
Det varmer sådan at, høre at du har det godt, og er blevet förälskad.
Lykke til:-)
Kram fra Dorthe

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter liksom bara så....UNDERBART:)
Kram Lallis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...