tisdag 15 januari 2013

Charmfulla almanackor i Shabby Chic stil!


Hej allihopa därute,det var väldigt länge sedan. Visste inte riktigt om jag skulle fortsätta blogga...det blir ju så väldigt långt mellan gångerna,men så tänkte jag nu är det ju ett nytt år och nya möjligheter! Så vad tusan jag ger det ett försök till att få liv i denna blogg! Du kanske vill veta lite om vart jag befinner mig just nu i livet,här kommer det: Jag är i ett vägskäl från att ha varit sjukskriven under en lång period ska jag nu ut och testa mina vingar! Första steget är att jag ska få komma till en arbetsplats för att arbetsträna/praktik. Min dröm är att få jobba med det jag brinner för som att skapa! Måla,sy,fixa till loppis fynd,kalligrafi, webbdesign, grafisk design inredning! 
Så här kommer min fråga rätt ut till er i 
Blogg Landia, har ni några tips kanske du behöver mig i din verksamhet!!? Det kostar dig ingenting!  Geografiskt mellan uppsala och gävle

Försöker mig på ännu lite mera marknadsföring 
Personliga almanackor går att beställas här hos mig! Välj utifrån de tre olika design grunderna och välj dina egna bilder totalt 14 bilder.Almanackan är gjord i vintage stil på akvarellpapper A4 storlek 
Pris 250 Kr. Sedan har jag vintage almanackan med änglar för 150 Kr! Perfekta presenten när du vill ge något som är personligt och Unikt!






5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka vackra almanackor! Och Tusen Tack för almanackan du gjorde åt mig! Den är så fin!
Massor med kramar min kära vän! <3

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej
Jättefina almanackor du gör, det märks att du är kreativ.
Varm kram
AnnaMaria

G:a Affären sa...

Hej Katarina!
Kul att du kommenterade på min blogg och välkommen som följare! Hoppas du får chansen att jobba med din kreativa förmåga och får något napp därute. De fina almanackorna kan vara en början på något bra. Webbdesign borde det vara efterfrågan på!
Såg Hälsingegården i förra inlägget, vilket hus! Jag tror ändå att det går att träna bort det mörkrädda eller också får du ha en vakthund. Jag bor själv i ett stort gammalt hus och var rädd de första åren men med en hund som vaktar är jag trygg.
Hoppas du kommer igång med bloggen igen!

Kramar
Cia

A House With A View sa...

Jättefina almanackor!! Jag såg också ditt förra inlägg, oj så vackert, gah!!

Kraaaaaaamaka

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...