söndag 18 maj 2008

18 Maj-min yngsta fyller 17år!!

Min lilla Hannah fyller 17-år idag Hurra Hurra Hurra!!!
Tidigt tidigt på morgonen för sjutton år sen föddes en liten liten flicka som bara vägde 1480gr,hon var så liten som en docka med alldeles mörkt hår. Det var en dramatisk dag,men sååååå LYCKLIG när allt gick bra!!
Här spelar hon Lena af Svan,i en barnrteaterföreställning som hette Dagen då solen försvann. Sista föreställningen fick vänner och släkt komma,åååå vad jag var stolt hon var så bra min lilla gumma!
I måndags var det poesiaftonteater föreställning,som var otroligt braaaa!!!!

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Grattis till Hannah!

Vilken vacker ung dam.
Gud vad gammal jag lät då!

Kram Maud

Jenny Oak Fae sa...

Grattis Hannah !!!

: )

Härliga bilder!

Kram, Jenny

<3

Ullis/Leva på landet sa...

Ett stort grattis till Hannah. Tänk vad åren går fort. Min äldsta fyller snart 15 och det känns som om det var i går han var liten.

Kram Ullis

Designe sa...

Grattis! Vilka fina bilder!
Tack för kommentaren hos mig!
Kram :)

Elzie sa...

Ja du, ibland undrar man vart tiden tar vägen. Men man ser ju på barnen i alla fall att den går!!
Hoppas du har en bra vecka.
Kram Elzie

Frida sa...

Grattis till Hannah!
Tack för dina fina ord på min sida, det värmer!
Många Kramar Frida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...