måndag 30 april 2012

Tack för musiken!

I torsdags  den 19/4 var jag och mina döttrar och min brors dotter på Maxim Teatern för att se inspelningen av tack för musiken,huvudpersonen var Anna Ternheim!
Vilken röst hon har helt otroligt blev rörd till tårar.
Två gäster var inbjudna tror att det är lite hemligt så jag törs inte avslöja dom ännu...programmet börjar sändas i augusti.
 
Sånt här borde man göra mycket oftare för det ger iallafall mig ett sånt lyckorus  och varmt minne i mitt hjärta!
Önskar er en glad valborg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Valborg till dig med kära "fru" :) Det var länge sen vi tog en hundpromenad tillsammans. Längtar! Kram vännen min

Anonym sa...

p.s. jag har skickat dig en utmaning som jag hoppas du tar :)

Rummet för välbefinnande sa...

Hej, och tack för fina rader inne hos mig!
Alltid så roligt när det tittar in någon och skriver.

Jag har upptäckt det där med teckensnittet, att det ibland blir något helt annat, så jag har funderat på att ändra tillbaka det igen. Men, så är det ju alltid kul att leka lite och prova lite olika stilar.

Hoppas du har bättre väder än vad vi har här, för idag har det regnat och blåst som bara den. Den där härliga vårkänslan har gett vika för en stund, men jag hoppas att den snart "griper tag" igen.

Trevlig helg!

Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...